今日星期日.. 仲有7日要番學lu.. so.今日去左九龍城買校服.. 係果到見到2b班果個肥仔,, 買完之後係九龍城hea到6點幾, 番左apm果到食sushi... 元氣d野比以前冇咁好食.. 又貴左..下次唔去食lu.. 番到屋企.9點幾.. 電話都唔想傾lu.. 好攰..聽日仲要去練跑.. 10:am前要去到馬鞍山.... 宜家訓覺lu..