今日9點先起身""
11點半就去左買沉默""
4條友睇..."m記等時間"""
嘩...入到去戲院..."""
勁小人囉..都吾夠15個人"""
故事係講1個家庭(係戰爭時期)就被軍隊
殺凈左兩兄妹"""
之後又有一班軍人入佢地屋企偷野食"""
點知屋無咩野食..."
軍人就殺左佢細妹黎做野食"""
過左8年之後果個牙哥做左解剖果d人"""
就去左報仇..."為牙妹"""
殺左n個人.."個個都好似吾同方法""
2b級極血腥"""""
睇完竟然羅嘟打黎問我睇吾睇校墓-0-""
如果睇 埋真係吾屎訓覺喇-0-"""
之後番左屋企連睇3集花樣""
7點半落街..."
去左汁野食..."
天悅食左炸豬扒飯+租左沉默"""
之後又汁左勁多野食^v^"""
打多d黎牙^v^"""
|