今日派咗成績表 & 畢業證書 la !
考得 ok la ! 比想像中好 D 咁 la !
重有, 聽日 升中放榜 lu !
有 D 緊張 law !
過埋13號就要同班 FD say GOOD BYE la !
好5捨得佢地 ar ! 想時間永遠停留係呢一刻 ... ...
最後 , 希望大家有一個美好+愉快 ge 明天 (7月10號) la !