今日去左培德考筆試。 D 老師話筆試之後要面試,面試之後得左 sin 會取錄。今日考完筆試我 feel 到會5得架 ! 不過 七點半培德打嚟叫我聽朝 8:25 去 interview 。不過 「 希望越大,失望越大。」 我都5敢比咁多希望自己 ......