| 忙碌..." |
分類: 未分類 |
忙碌嘎一日又過去了.. 冇啦啦夜晚晚開咩會><徙我時間~
點解咁多嘢做,咁忙嘎==仲忙過上年
今年嘎啦啦隊又嚟了(悲慘..)我哋喺waiting Gor嘎帶領底下..
琴日終於完成咗史上第一次嘎練習了~
啲舞步真係...(對於我哋依啲人嚟講..真係..都幾高難度)
依度放假..其實一啲都唔似放假..放你两日..結果搞到禮拜六,日都要獻埋俾華文= =過份!~
仲有三日就可以番屋企了...好掛住.......我個枕頭同張床==v
呢度個網經常性斷線..所以我決定响大陸唔再上Msn..
有乜事飛信見哈..正所謂入鄉隨俗..喺內地都係用番大陸軟件方便好多XD..'
|
| 發表時間:2010-09-26 11:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 30 | »
|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|