琴晚超慘....
tvt..
零晨..
2''45*..
無喇喇...
個警鐘響...
噪到拆天..
頂佢嚕..
人地唔洗訓牙...
妖..
跟住...
打電話去...
樓下到...
點知...
''你所打既電話暫時.....''
他媽的*..
過左15分鐘...
停了...
開心..=]
有得訓喇...
--------------------*5-2-07..------------------------
今天返學了...
唉*...
中史堂..
完全無聽過書...
做maths..
lunch time ...
狂講xxx..
{我會..
打多篇QOOZA...
bt..
有密碼*}
IS堂...
超開心..
笑到肚痛..
講xxxxxxxxx的...
放學..
歌詠..
煩..
>.<
|