`DiARY 0F BEE2*

 

               呠呠,,

 
agneslove

暱稱: BEE2!*
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::
 
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::
 

:: 日記搜尋 ::
2006 年 2 月 21 日  星期二 晴天

預 祝 *

今日..哈..

冇上班房..

番到去就打緊鐘了

寶2借了佢的聖經詩歌比我..

THZ!

bec0z我記左2次名了

then..rollcall完左..

又匆左落去l0cker..

好采刀系冇人見到姐..-v-

karen特登陪我落去拎ar..

THZ!

之後刀冇咩了

放學要留堂..

擺左書包之後去搵miss ng拎搵啦諗住..

點知搵佢唔到

就上左去打左盆康樂棋..

then番去啦..

條9尼羅太話要記我缺點w0r...

勁9 l0r

我最多咪冇番3/4次..邊有5次也

仲要扮晒好人咁..

話"今次我就算你啦.."

9到你丫..

我又唔系冇番..

你記乜q姐

又問我sat做乜唔番..

我刀話有meeting同camp落..

講左n咁多次..

仲問...佢唔煩我刀煩la

又問我fri得唔得..

我咪同佢講要補習l0r..呵

你吹咩咩也

我唔鍾意番ar..

吹麼??!

=w=

又唔信IT拔尖系TUES & WED ..

咁又系...佢咁豬兜

邊知IT d野丫..

又系咁同沛鈺ar哥傾偈..

勁好笑l0r..=]

系度講羅太壞話..又傳紙仔..

放左又同pig2打左陣啦..

之後同pig & vincci走..

走果陣見到邊邊個..

就叫pigpig行慢d啦..

佢又話我地白痴..= =

then同vincci食糖水..

衰pig又唔食..= 3=

買埋milk就番家了

番到屋企就訓..訓到8點../\/\"

mama買左pizza同我預祝生日呢..

bec0z 1個聽日入camp..

1個後日要番新加坡..

咁我新曆唔得閒..

mama就系舊曆幫我慶祝..

舊曆就後日..

咁後日條粉腸要走咪預祝l0r..

到2+刀仲未沖涼 & 做功課tim..=v="

系咁先啦..



2006 年 2 月 20 日  星期一 晴天

n0thing spec!al*

終於有空打日記了

@@

以後我要文雅1點..

好讓我的中文有所進步  :-]

有很多難忘的日子沒有記錄下來..

有空必會補回的! =)

今天也是剛剛好回到學校..

幸好沒有遲到吧*

=v=

但沒有去儲物櫃拿書

roll call完了便匆了下去../\/\

然後也沒什麼特別的..

英文課..miss leung說了幾句話

我想她說的是對的..

忍受不了自己那麼文雅..

還是用口語吧

lunch time喇

choir...

then中史堂..

唔知點解毛啦啦頭好暈..

佢又比我地放break喎..

咁咪諗住book低抖下l0r

點知老師嗌我我刀唔知

系karen拍下我我先知..

我醒番果陣個頭系勁痛l0r

老師問我問題la

我又冇聽到書

我咪話唔識l0r..

同佢講我唔系咁舒服..

唔知佢真系聽唔到丫..

定系當我解釋=掩釋

佢叫我企系度..

我個頭已經暈咖啦

佢仲要我企..

好采我系個頭暈..

隻手刀仲有力..

搵隻手托住張枱黎撐住個身

唔想衰比條9尼睇l0r..

點刀唔比自己訓低

佢仲話企起身精神d

我個頭暈..精神極刀有限啦

真系想打巴佢  -/\-

我系訓覺的話..

我又會聽唔到有人嗌我既...

勁!姓屈既刀,,!

then補底啦..

miss lam教..

補底果陣又好精神w0r...

我諗系樣既問題啦..

佢個樣乞我憎我咪冇心機上l0r..

就系咁簡單 -v-

同kaikai坐..哈哈

佢話次次刀要同唔同既人坐..

T^T

我要同kaikai坐..!!

放左then打左幾盆康樂棋..

之後就回家了

=)



2006 年 1 月 18 日  星期三 晴天

Bitches!

今日英文堂對卷啦

拎卷果陣嚇死我

竟然唔合格..

對完之後發覺佢對錯左&計少左我分

又系度鬧我話我冇溫書

9尼!

THEN又話我冇交C0MP啦..SEEK同ERS

我ALL刀交晒喇!!!

佢自己整唔見又話我..鬧我

仲話當ZERO..!

勁唔据L0R!

THEN就忍唔住喊左啦

之後+姐佢問我咩事

我咪話佢知L0R

之後佢幫我同條9尼講

條9尼話比晒分我

算佢有人性

不過佢刀應該咁做

系佢自己整唔見..又要當我ZERO..

仲要鬧我做乜唔交

勁9殘L0R!

之後搵番啦佢

做比番晒D野我

1句S0RRY刀冇L0R!

9到你丫

勁爆憎佢AR2+!!!

THEN..又有一樣野好想講

我發覺自己唔系2B既1份子..

對2B好陌生..

唔想再留系2B!

仲有我近排發現..

竟然系我身邊搵到我"最討厭既朋友"!!

我世估唔到..佢地會系咁..

系我面前扮晒好人..扮晒FD

系我背後就甲埋其他人數我既不是

仲要比我知左先衰

我同佢地刀算FD丫

我唔知點解佢地會咁對我L0R

覺得佢地唔系我識果陣既佢地

既然系咁..我再留系度刀冇用

想快D轉班..

又或者挨埋E半年

到F.3就唔洗再同2B D人1齊

又或者走左

就唔洗再對住佢地

唔想見到佢地L0R..

衰就衰在自己唔戴眼識人

口不對心..

話就話唔想我走

但我覺得佢地個心諗緊我緊時走L0R

5系度講佢地系邊個喇

E篇野唔SET PW

系想比所有人睇

仲有遲D

我個DIARY會再SET另1個PW

只會有3個人知果個PW

冇PW既就冇

我比得你知我自然會同你講

唔洗問我..

我相信果3個唔會講我既PW比人知GE...

今日系咁.



2006 年 1 月 7 日  星期六 晴天

[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  


tofumonzter@createblog.com