| 2009-07-18 |
分類: 未分類 |
16072009
哈=d
真搞笑的一天`
本來話去apm睇hp嘛`
點知整番d 單丁位
不過又買左爆米`
好似又逃難咁
唔該angela幫我地check`
去到megabox又整番前排位
側話唔睇喇`
3個坐左係到睇人溜冰=d
跟住興起去唱k`
yoyo`
megabox ceo唱k真正
等左一粒鐘,,,但完全唔覺係等
係到打機xdxd
'老鼠拉龜'究竟係咩?!?!
k房入面好正=D
望到 出面個令境`
又有電腦`
仲有washroom`
同側唱得勁high
心領mv`好型仔呀=D
芷呀`唉`
仲俾我地唱多左個鐘
第一次唱k叫埋單
跟住跑喇`跑呀`
唱多個鐘ge代價
哈=D 第一次我地3個唱K`
很happy 的說 
17072009
同ka`芷`去睇hp=D
好多笑位`
估唔到馬份令型仔左好多 
哈=D將注意力擺左落佢到
芷,,我知你唔介意我po 出黎架喇`

打鼓`
我都唔明有咩咁好笑
哈=D發覺真正愛上打鼓
如果有個地方俾我就好喇
18072009
咩第一城有條滑梯咁高ge咩````` 
估唔到有人跟我.....互補不足
|
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 395 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|