22092009
Happy:D 3A 100% vote rating:)
clap hands 
今日返到去講劇本''
L.S.
佢有佢講-___-''悶到嘔lor唔該
臨打鐘先show d問題題黎solve我地d睡意
真開心!冇左中文堂今日
中史總好過中文少少喇...
小息知道左側冇返 好在冇咩事
3堂自修成兩粒鐘...
最近好中意唱牙我''傻的
死喇d青春豆x2 xdxd
做journal + 討論love theory x)
lunch 去左m記
陳年現在往事i want to know x)
唔會食m記喇`芷
放學係到派餅-___-''
放學係到kai爆`
笑死我...
|