03082009
尋日一日冇開腦`
朝早一上msn就聽旻up`
睇到d野幾開心
今日陪側旻去放書`
搭車個陣,,,見到對面線架281A一張熟悉的面孔`
咁都見到==''
其實就唔係好熟架炸 
哈=D 咁岩同側搭埋同一班車
yo`We are 側田!=D`
yo`今日我地係咁運吉=D
又去玩黑超xd
係無印搵我做白老鼠
側就係咁寫野
側就搵散紙包`
旻就係咁搵銀包`
兩個都冇岩心水`
yo`好耐冇食撈撈嚕`
試左新個間 不錯=D
拿`都話落緊雨架喇
哈:D又見到j0bie`gaby`
側田搭車歸家去
側呀`我會miss 死你架
記住sd e貓`相相msn俾我牙
我會幫你睇野`架喇:]
|