ahSze
暱稱: °▼'!` Ah 詩___)
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
1223`
1221`
1216`
1212`
1211`
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 25
今日人氣: 2
累積人氣: 2419
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 1 日  星期四   晴天


1201` 分類: 未分類

琴日冇打 日記` 因為冇得玩電腦''______''
話咁快就到左 12月na` 好hapi唷`
就黎放聖誕節假na` year !!!!!卡卡`
今日 訓到7點3跟住起身刷牙個d na`
到左7點8就落街等雯and 布 na`!
跟住就買野食` 返到sch00l` 就早會na`
嘩 !! 早會個陣 有個人暈左唷`係自己班ga!?
跟住 就上第一堂is na` 好悶`! 第二堂 就係中屎`
係到做作 業` 仲幫 幫靜雯 做埋tim` 係咪好好人呢?!
到左小息冇咩做` 跟住就兩堂art na`
又係到畫 水墨畫` 都唔識畫`! 畫到好 唔掂唷 !!
跟住又 做下書 個 練習個d na` 好快 就過去na`
最尾 個兩堂 eng 個啊sir 叫我同布布出去畫畫`
真係無奈唷` 放左學就 就同布布陪靜雯 去打電話`
then 布布就同靜雯 一齊 走左lu` 我就自己返h0me`
好可憐唷`唉! 靜雯話 遲d可能 轉校`唔捨得唷`
玩左咁耐` 佢 走左就得返我同布布`
以後返學又得返我同布布`食燒賣又得返我同布布`
唉` 到左6點幾 佢地就返左h0me na`! then 就打左比布布`
唔夠一 分鐘 靜雯打左黎比我` 跟住我地3個就一齊 傾na`
傾左陣 布布就唔傾lu` 咁我同雯雯豬傾na`!
過左陣 都冇傾lu` 沖涼先` 沖完就食飯 `
食完就打比雯na` 佢唔得閒 咁就冇傾na`
then 就做功課先` 10點 幾就 打日記na`

 






訪客留言 (返回 ahSze 的日誌)


bO.. 於 2005-12-03 09:49 PM 發表:
係囉!!得我@啤啤
咁就唔係3小花喇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講得好!!!
Posted at 2005-12-03 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

講得好!!!
Posted at 2005-12-03 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]