| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 7 月 6 日 星期二
about me;;
7月2號入左院t3t'抽血抽左三枝.吊鹽水
7月3號.做手術冇得食野;;做完手術;醒反好痛!
7月4號總係覺得自己冇事.係到嗌出院-.-
旦係其實好痛;hahaa-.-
7月5號.令囡醫生比我洛反地行^v^
7月6號.出院了ava
about my love;
佢日日都話黎.
人五到電話都冇個.堅係嬲.
不過.我係佢邊個ahh'
我可以嬲咩?
about family;
媽咪;日日都黎好多謝您;>
miko妹妹;日日都喊話好掛住我.而家五洗擔心喇!傻妹
細佬;日日話睇我幾時死-.-
p.s.
當我覺得冇希望個時.
您又好似比希望我咁!
OMG t^t
[ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 7 月 1 日 星期四
#about my family;
尼2日自閉係屋企;
7月3先出去搵曉瑜baby;>
唉..尼排好多野野煩~_~
又病左.想點樣?
冇胃口食飯.勁似搵完冰先生-.-
miko妹妹又紅眼症t3t'
日日都好眼訓.好想訓教.
日日係屋企一啲貢獻都冇!*
一反到屋企就訓.訓醒就食野.
食完洛街.洛完街反到去又訓.
#about love ;
而家雖然冇囝.
旦係...都算有左目標掛...
聽我細佬講.您好似出反黎.
搞到我個人亂哂!`
#2009.10 -2010.7
尼十個月有好野煩.
多左好多個男朋友.
多左好多煩惱.
隻手多左條野~_~
#決心改變自己.
係姊妹.係朋友.係手足.
就五好日日叫我出街.!
五該!^____^'
[ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 20 | »
|