|
2007 年 9 月 21 日 星期五 
|
________{{♥]:::BAUbLE 1 |
|
________{{♥]:::BAUbLE 1
今日好無奈lOr - 0 -miss cHan見到我同李浩x傳紙仔,
叫左佢出去,之後叫埋我""甘咪出去loR```哈哈`出到去之後,
佢問我地點解要甘做啦,講講講,5minZ之後到啦,變左係傾計lOr``
我無野好了講____之後又傾左成2O miNz
好hiGh + 無野講-----
哈哈`估唔到miZ chAn都可以咁niCe..xd
________{{♥]:::BAUbLE 1
|
|
刊登時間:2007-09-21 04:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|