2008.06.05
好吾開心今日`今日系我哩一世女喊得最勁ge二次`
仲要為左男仔就第一次`另一次系因為我的貓貓``
陳家銘;]`你同我講左甘多野!`我好多野吾敢講`
系因為我真系驚人地吾鐘意`
我同你講我點解會變成甘啦``全部刀系因為朋友``
原本中1-3刀冇乜野`我系咩刀講吾會理人地感受`
你岩ge我會講你錯ge我刀會講`好似你宜家甘``
但系因為我最好ge朋友詠詠走左之後``咩刀變哂`
我以為自己搵到個好朋友啦`點知佢會好多人講番甘`
所以我宜家仙吾信任何人`咩刀吾會同人講``
令願自己吾開心`我對朋友我真系會忍好多``
到宜家好辛苦`愛情,朋友,家人刀吾好``
我自己可以點`有時仲要俾人話``
我吾可以博番佢地`我真系好辛苦``
系`可能你覺得我好自私``我對你好自私``
我自己刀吾想`
今日開始`你變左吾會再系之前的你``
我知我自己真系錯得好勁``
但系失去仙泥珍惜系吾得咖``s0r``
你成日就我`我仲要發我ge大小姐脾氣``
對吾住!!!!!``
你同我講你會報復`我預左!!!``
但我真系個心好痛``第一次拍拖會覺得心痛``
會真系好吾開心`會想補救``
會做你ge角色``
六年真系好長好長`我自己刀有懷疑過自己得吾得`
但系點辛苦刀要挨咖啦`鬼叫我自己吾識珍惜`
做錯左咩``放心啦!!``點辛苦我刀吾會半途而廢的!!`
我寧願宜家辛苦之後開心^_^``
我最後只系想對你陳家銘有一個要求`
希望你同邊個一齊之後`可吾可以吾好忘記我`
吾好要我白白等``
我真系好愛好愛好愛你咖!!`陳家銘!!!``
你系我第一個最愛的人!!``希望也是最後一個`
我之前我的最愛可能有好多個`可以加又可以del`
但系我宜家可以好確定同你講``
我宜家的最愛只有一個``不會加也不會del``
|