|
|
2008-06-06  |
分類: 未分類 |
2008.06.06
今日返去考試數學刀0kay ge我諗/口\`化學死左啦!!``
一定要補考/口\`唉!!!``
今日返到屋企樓下原來佢仲系我屋企樓下l0r/口\``
勁無奈-VVV-`之後佢俾左野我`同佢講清楚了``
大家刀吾會搵大家了;]`之後就即刻閃左返屋企啦!!``
今日同陳家銘好似開心過之前甘`多左野講甘;D``
自私的我`我會因為你陳家銘而不再自私``
我好驚你會有第二個`真系好驚好驚`
吾想失去了你``我吾會同你再講大話的!!``
信我啦;]
|
| 發表時間:2008-06-06 08:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|