|
|
2008-06-08  |
分類: 未分類 |
琴晚自己成5:00仙訓l0r;]`
之後今朝12:00幾就起左身啦!!`
要起身整好野就出去俾貨人啦-vvv-`
又俾D客放左我飛機啦!`
之後靜文{客泥的]到左YL`俾左貨佢`
之後就陪佢搵埋車車我仙走啦;]
之後去左搵大豬啦;]`haha;]``
同你一齊永遠刀開心哇;]``
易眼淺的我又喊左了!!`真的不知道會不會沒有你的日子`
如果沒有了我刀吾知自己一個會點挨!!``
原來你對我泥講真的好重要``
不想失去了你!!`你想你被人搶去;[`
之後陪大豬拎貨;]`之後就系西鐵hea左陣`
就返屋企企啦;]`
無論幾辛苦我刀會改的!!`因為了你``
你知吾知`你的一言一語會改變我的心情``
我真的很愛你!!!!``陳家銘;]`
M仔生日快樂;]`
|
| 發表時間:2008-06-08 11:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
傻婆家姐` 又黎拉=] 系吾系好開心呢` 吾好令到自己好吾開心拉` 傻婆ah妹..會企系你身邊支持你滴''
|
|