|
|
2008-06-09  |
分類: 未分類 |
今日自己12:00起左身身啦;]`之後整好野``
1:00幾就出左門口啦;]`去拎貨啦!!``
超重丫D直髮膏`系觀唐拎去美孚自己又俾貨人啦`
之後又去天水圍俾貨人啦`又俾人放左飛機`
之後返到北江搵ah媽同ah爸啦``
同大豬又嘈左l0r``唉!!!``
之後同屋企人食野果D即刻勁吾開心啦``
搞到ah媽勁擔心我!!``s0r喔!!!``
之後又系7仔幫ah媽買野果時`整到隻手啦``
痛到爆炸l0r``之後D血爆流出泥啦``
果時諗番你大豬``之後搞到D眼淚差D流左落泥`
忍住左``廢是俾ah媽又擔心啦``
之後流完就冇野啦``之後就返左屋KK啦!!!``
今日食野果時同ah爸傾計啦;]`thz ah爸你甘就我哇`
你冇再迫我讀書了`傾左好多野好多野``
同屋企人傾計系最舒服的!!``thz ah爸ah媽喔;]`
莪愛你地哇;]`嘰嘰!!!``
|
| 發表時間:2008-06-09 07:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
傻婆家姐''\ c0mment'' 吾好吾開心拉` 傻婆ah妹會支持你滴` 加油!* 不要放棄`
|
|