晨早流流又比ar媽煎左起身 去柴灣 柴灣好凍ar ;S 我契弟請我食野;p 真乖仔~ 午餐食壽司 老豆原來識得羽壽司個老世-.- 食完出尖咀 入機舖 個呀婆問個呀伯 :「個o靚仔夠吾夠架?」 o靚仔 lo -.- 睇煙花 WoW d 煙花好似喵喵甘靚;p 喵喵吾好吾開心ar 死人mo柒柒 嘈嘈貢-.- 好野 君哥&輝哥封利是xd 死人mo柒柒 嘈嘈貢-.- 好野 君哥&輝哥封利是xd
晨早流流又比ar媽煎左起身 去柴灣 柴灣好凍ar ;S 我契弟請我食野;p 真乖仔~ 午餐食壽司 老豆原來識得羽壽司個老世-.- 食完出尖咀 入機舖 個呀婆問個呀伯 :「個o靚仔夠吾夠架?」 o靚仔 lo -.- 睇煙花 WoW d 煙花好似喵喵甘靚;p 喵喵吾好吾開心ar 死人mo柒柒 嘈嘈貢-.- 好野 君哥&輝哥封利是xd
死人mo柒柒 嘈嘈貢-.- 好野 君哥&輝哥封利是xd
晨早流流去睇七十二家租客 好爆笑;p 食午餐 吉野家 撞到鄭小;p 跟住拎遮比佢 我太好人._.v 情人節都撞到我 哈哈xd 跟住去姨姨屋企 過左好耐 小蚊蚊終於!!!! 出mk la!! 跟住 去食飯 撞到阮欣欣 逗多封利是xd 跟住撞到ywl-.- 今日撞到好多人 我去到邊都會比人打pat pat-.-v 食飯飲左兩啖紅酒就面紅-.-
人家情人節雙身 我就傷心... but anyway 祝你地新年快樂 情人節快樂=]
今日食早餐 食完就食午餐 再食完就同小蚊蚊去深水涉 再join鬼大爺 鬼大爺認得我xd 買髮片lo... 呢項活動吾岩我xd 捉小蚊蚊入男廁 正吾正ar? 開吾開心? high吾high?xd 跟住去mk 買獨特嘅孖in東lo xd 雨夜狂奔+室內狂奔呀~ 正吾正ar? 開吾開心? high吾high?xd 仲要幫人睇情人節禮物-.- 行死我!! 跟住有一個自稱好型嘅人join xd 有條友全程吾so我-.- 完~
今日成日都冇出街 本來... 妳放棄佢.. 係一件好事... 但... 妳話... 對的人仲未出現... 又不禁失落了... 老豆同我玩 我拎走滑鼠&keyboard 佢就入我房鎖門 我拎鎖開門 佢又拎走我電話 我拎番電話 佢又拎走我滑鼠 攰 ★黑暗中兩眼無神 夜裡不再為我開盞燈 我在妳身邊 給你一點點愉快就 會心甘情願回到大海 Lady lady one more try 再試著了解我的愛 發不出聲音的感慨 選擇作朋友的無奈 Lady lady one more try 提醒我何時該走開 只要妳偶爾想起來 我就住在那片海 那片海
今日開始放假 剪左個頭d momo~ 染左少少紫色 跟住搵小lam lam xd 去左聯合買衫 上樓食野 (因為有靚女話上面有野食xd) 坐左成粒鐘 呀媽打黎 叫我去花墟買水仙-_________- 熱&攰&吾識番屋企xd 好在旺角有大大個朗豪坊 如果吾係 我實變左迷途小羔羊._.v