|
| 我 的 資 料 |
|
|
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 109
留言總數: 419
今日人氣: 0
累積人氣: 3423 |
|
 |
|
 |
2010 年 6 月 15 日 星期二  |
|
|
|
今日返到學校溫左陣數;Ckm就返左黎!
係咁聊我傾計-_-;溫唔到a^a!
考試;有多條唔識/_\!
仲要最後一頁空白頁~_~
慘;不過應該合格啦^_^
放學去北江食;D鋪未開門!
係到傾計;傾左一陣就開lu0.0
之後同璿、培上智哥屋企Hea`
睇鋼練._.`
又同apple玩勁舞!
實力差距太多;Bu我輸哂v_v
個人我就wIn硬;哈哈xD!
智哥又玩Cso;係到解任-3-
而我地就係到悶..`
之後4點去左天秀打波!
全程射波;而培就係到玩Psp..;
叫我地黎自己就唔打波-,-
分明玩我地t^t
之後6:30返屋企;
坐輕鐵好舒服!
聽日唔洗返;真係好^_^!
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 6 月 14 日 星期一  |
|
|
|
考基科;0kay識`
通識;好多條上網範圍無-,-
失哂分/_\
放學;成班人去北江食`
見到源哥係到溝洁玲姐0,0;
仲同洁玲姐、新同學一齊走添@@"
好似一王二鳳咁*_*
之後成班人上智哥屋企;
鬥Psp賽車既時間`
Cso開加速外掛-_-"
生化危機5又有外掛+爆機檔+漢化v_v"
變態;哈哈xD
又各自上快打;練勁舞!
人山人海~^~
之後去天秀打波;
打到6:15陪智哥去天恆!
想拎返D錢;可惜要7:00後-,-
智哥唔想等;大家等於白行一敞..`
之後一齊坐輕鐵返屋企^_^!
聽日數學;應該唔會好難掛-3-! 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 6 月 13 日 星期日  |
|
|
|
因為Qooza維修;打返琴日`
琴日;起身繼續re睇火影!_!
之後玩左陣Cso
食完飯同智哥玩勁舞`
智哥進步神速wow!
Beat uP我就輸啦._.`
一齊升到5lv 唔做升級任務;
哈哈^_^!
後日考試lu;
合格就好了` 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 6 月 11 日 星期五  |
|
|
|
促使呼呼風雨;仍覺什美`
今日考視藝..`
諗左20min都諗唔到diea/_\
算了;畫個鐘樓加個學校..`
放學了;同智去北江食!
未開門0,0
點知行到過去就開左間;ha`
見到德;傾左陣計`
之後得我一個上智哥屋企;
Ckm要溫書;
璿比人留堂;笑!
上到去睇火影;上faceb00k`
又各玩勁舞;
之後我玩Psp;智哥就玩電腦`
玩到悶就交換;哈!搞笑- -"
5:00智哥要同阿媽買野;我就返屋企!
全日都好悶;完全無野做..`
D時間浪費哂~^~
下星期考科技同通識`
慘;2個都要人溫野-__-! 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 6 月 10 日 星期四  |
|
|
|
年月蹤過去;未忘掉你`
今朝落雨;
返到去就上左課室lu*
係到睇興畫既畫`
好靚;特別係我愛羅0,0
讚!
通識卷二;個個又話唔洗溫-,-
點知出左3/4條要溫既..`
之後英文聆聽;
都好容易`
聽到好多;易過上次-3-`
放學;去美心食`
食完;Ckm、健同我上智哥屋企hea`
又鬥勁舞@@"佢地輸哂^v^`
ha`
智哥又玩戰地風雲、生化危機..`
我地就悶死-_-`
勁舞開左新ac;
叫做W.Spider_h0nG`
2場就升到3lv;
之後健又玩;
玩玩下又關左- -"
係到玩百變恰吉..`
搞到我又無得玩/_\"
之後又陪智哥去食埋個下午茶就返屋企lu:)
未上西鐵又見到Ms$_$
真係好運^v^2日都見;
但係2日都睇我唔到-,-
haha`
聽日考視藝;無野溫`
但又要畫畫-,-
h0煩的說:-( 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 22 | »
|