下雨天______________________________
最討厭.......
SHOPPING又煩.................
D昆蟲又出曬黎..____________________
頭先呀.....出一出去吃第二餐
落雨喎@!!!!!!
上落車好煩''家''''媽''
死去落大雨呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
仲搞到我濕曬.......
仲要行街市呀_______________________________________________________
想係出面等佢地又唔得...............................
仲之就係
[[[[[[[[[[[[[[[[[[[好憎落雨天啦]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
|