唉.......
大家聽到我唉就唔係好野啦!!!!
今日考常識..
D時事可能會錯曬!!!!!
因為我都唔睇新聞..............
不過....
好LUCKY地..
d時事題都係兩分一題!!!!!
哈哈哈...
我英文冇溫過都有86分呀!!!!!!!!!!
又多一個A啦..
最尾個一篇文滿分呀!!!!!!
好開心呀!!!!
===========================================
(後記)
唉.......
聽日考MATNS呀!!!!!!!!
惡魔點都係要黎呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我好驚唔合格呀...
點算呀????
唔想考試呀!!!!!!
最真考試呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~~~~~~~~~~END~~~~~~~~~~~
|