| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 6 月 12 日 星期五  |
一細好兄弟  |
分類: 未分類 |
下午盧仔上左我屋企 跟住係到吹水煲煙
等威威放學出黎 跟住陪盧仔食m記 再陪威威食kfc
食完跟住搵范明跟d 係到操拳 但我好累唔想操
超眼訓唔知做咩-0- 可能比冷氣凍醒左既問題 未訓夠 xdd
操完就4點到啦...跟住出元朗篤波xdd
第1場話甘快就完 我同盧仔一隊 范明同威威 我地書左><
黑旋風野飲無你地份呀 第2場win反 唔洗書xdd
跟住篤完就搭77返黎 上哂我屋企玩
|
| 發表時間:2009-06-12 10:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thx cm Posted at 2009-06-13 07:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
知呀 做咩?! Posted at 2009-06-13 07:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係 你係?! Posted at 2009-06-13 07:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
阿嫂 xd Posted at 2009-06-13 01:50 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
1定有機會既xd Posted at 2009-06-13 01:50 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
飯姐 Posted at 2009-06-12 11:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ah妹
thx你呀 xd Posted at 2009-06-12 11:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx 兄弟xdd
嘩 幾時再篤 下場我地要win個黑旋風野飲返黎 xd Posted at 2009-06-12 11:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|