魚旦,,我唔會忘記你今日所做既野...太可惡啦
有咩可能女仔打男仔...男仔會還手架(唔係好大力)
有咩可能我得到你同意之後係你隻手到畫公仔,,
會比你畫番轉頭家...男仔係唔應該咁...
我原本諗住畫夠架啦,,點知你係我隻手到畫左幾筆
超火
(火.火)
仲要畫井字...激氣呀(抓狂中,,,)
好彩我到唔"汁輸"係你塊面到畫左兩筆
加埋係手嗰D<---超多(奷笑),,
我到味下到啖氣
如果老師唔係到...
我早就打死你...
仲有得比你係到威....\/.
放學又唔記得教訓你...
今次放過你
下次有咁事發生...記得提下我(KEKE)
|