咩話... 佢中2我..死死><點會嫁??
一返學,,人地同我講,佢肯做我老公..o左咀=0='''
一返去,,同高妹,hebe,siko返去...行過e班...高妹入去,,大哎: 蔡**,你條女系出面呀..佢笑一笑,,姐系咩意思呀???
之後,,人地又同我講,, 呀冼,,蔡**中2你喎,,佢肯做你老公...有d人仲話你地2個行埋左
下,,咩話,唔系呀化..佢會中2我,,我死啦,,唔會卦,,我dreaming呀...omg,,冇可能
佢中2我,,就應該會同我講野啦,,但系d人又話,,佢唔會咁嫁,,你自己搵下佢傾啦..
好,,,我自己搵你,,但系睇下幾時 哈哈
我愈黎愈中2佢喇,死...
|