今早7點幾醒左,,,等到8點後尾又訓返*訓到11點起身睇電視*..之後就去[玩]3整野,,,MA落街買野上黎食,,食好同
家慈&&家恩搭10號去個婚禮,,之後落mtr搵我地d小學同學仔,,佢地到哂,,我地遲到sor= =*,,之後就去果道等左
1間就開始,,見到d miss+sir佢地話我地唔同哂= ="見道miss oR 啦,,佢今日好靚女唷><"之後D男仔先
黎,,完左..我地冇同MISS OR影相就走左..去左HLW見道好多好多人,,本來入左去打機,,之後個FD唔得就行
左冇內,,就過CHOI WAN去表哥道食飯..Because我舅父聽日就過菲律賓做野,,,過年後先返..
婷婷&&Ka碧*
君君&&Ka碧*
Ka慈&&Ka碧*
Ka碧&&我&&yan*
君君&&ka碧&&我*
Miss Or 同佢老公*(靚唔靚呢..???)
文章分類: 未分類







