今日唔洗返,,because琴日旅行,,so今日唔洗返*,,不過話劇就比賽,,所以我地都要返..10::30係m記等n芝&&jenny..我去到,,jenny佢話n芝,,岩岩先起身..=.="咁我地食完早餐就返去,,係學校等n芝..之後::人都到齊,,但黎淑如仲未都,,跟住就有人話>>佢今日唔返=.="之後就上去練左間,,d男仔又話去食野喎~!!!!,,咁我地就1路聽歌,,1路鋤d..佢地就返黎啦,,,又玩左第22D,,又玩誠實OR大膽*..juno同jenny啜啜牙(10秒牙^^)..之後2點幾果時有人話牙sir黎緊,,我地積刻six音樂&&開燈..就都果時,,佢地以經辦哂野,,係咁向道練..練1次俾佢睇先,,之後佢再講講..就走得..本來,,我同n芝去買33做話劇嫁,,點知最後,,佢又話唔好住..唉!!!就落左[[9龍成]]搵小清*佢地去唱k唱左間,,我老母又打黎,,又話呢,,又話路唔夠我講,,就打俾條仆街"叫我,,"大哂咩而加"..咁咪走囉,,洗唔洗講咁多牙??????
文章分類: 未分類







