今朝,,1起身食完野,,就為左d好小好小ga野就同我老母嘈左好內,,又話返哂以免d野,,佢先話落街買野,,如果唔係,,就有排話..食完lunch冇眼睇,,就去zzzz,,好似6點幾醒左,,玩電腦,,食飯,,睇電視,,訓覺*...咁就1日_"