在3個星期的番工之旅,搵左5千幾啦∼不過冇野想買∼都吾知點解要番工......
可能驚自己悶掛,我鐘意做野ge過程,因為好似打緊仗甘
我吾鐘意番工ge感覺,因為驚自己頂吾順。
不過總體黎講係開心的。廚房d人好抵死,好識吹水,可能比我影響到掛^^
日日對住的焗爐~~"好熱丫~~~~~~~
剛剛開檔就係甘出單啦^^。。冧檔的一刻。。仲影到相係吾係好勁呢!!