今日用左5分鐘番到學校,諗住走去同女仔坐∼幫星哥混熟d關係先,點知金仔己經幫我留左位,所以只好走過去同佢坐。
上左3節課,一節要上成105分鐘∼一開波就2堂地理,咁我都可以忍佢。
個數學堂先夠囉命,勁多象形符號,客到我三魂吾見七魄 。好在都勉強識做~
看來要連魔力都砍掉才行 <<<有人接手嗎??
唉∼今日lunch time又做左件錯事...令到幫星哥攞女仔d msn ga計劃難行左∼好對不起啊 星哥 比次機會啦
到左3:15分放學∼真係好累。新環境就是不習慣•
每當我想注視你的時候
你總是避而不見 |