唔知點解呢??
我覺得我與時代脫節左啊...
我好似冇成長過,,...而人地就好努力咁進步啊...!!!
今日,lrene同我呻有個白痴連做少少事都做錯啊..
但其實,我好想同佢講果個人係我啊!!!
佢仲要同我講:{我知呢個白痴唔係你啊!!}
超冇奈啊...