今日係端午節,,我想去游龍舟水..
呢排去找m.chan//我識左好多朋友仔..
不過佢地d英文同我平時d朋友仔差天共地....
我真係好驚啊....
日日夜夜都找他,令我知道自己以前原來咁衰....
而家自己嘗番啊...
elise佢可以去韓國玩,how i envy u!