過埋今日,你就大過女啦...
今日的中文口試,老師已經俾左最淺的題目.."印象最深刻的一節課"
十分鐘預備,三分鐘口試...
但你依舊時控超差...仲好鬼驚..講野冇邏輯,又冇組織,仲要係廢話tim...
唉...所以miss 朱勁黑面....好鬆手地俾左我4分,我都心滿已足..
不過,我真係要努力d啊...
希望口試下次冇咁差啦...