MaMa都返去了. 聽日開始要自己起身了.. T^T
呢幾日都冇野咩事..
晚晚系屋企睇戲,hoho
今日超大雨呀.. 返屋企時濕曬..
琴日送我奶奶佢地返去 .
超級無敵無奈..
聽日dict 呀. 我唔想呢一段咁... 唉
破自己紀錄了我..