我一個人不孤單 , 想一個人才孤單 , 你的足跡不再見 , 卻仍可以在我的腦海找到 , 也能夠 , 在海風中嗅得 , 你髮香飄過的痕跡 .
今日媽咪煬親隻手ar...其他都係我唔好冇幫到媽咪
手做野!!同埋我坐正媽咪煮野對面一定係我黑住媽咪啦!!唉
...又倒人地啦!!真係好對唔住ar!!媽咪..我真係唔想再黑住
人地呢!!所以我會盡量唔會黑住你地嫁!!^^原諒我啦!!對唔住
ar!!唉..弄到媽咪隻手起晒水泡!!盡有聽日就係媽咪生日..真係
好過意唔去ar!!不過媽咪話今日慶祝..真係好對唔住ar..對唔住ar
媽咪..我應該去幫你手做野唔睇電視嫁!!
媽咪生日快樂ar!!!