10幾日冇番黎~~我真係懶
呢幾日都係因為朋友間既關係而煩~~好似已經唔識點同ive 既同學們傾計~~算喇~~由一開始我都冇諗住同你地一齊玩
只想讀好d書佢~~
宜家差唔多得番你地 我會好好珍惜 同埋學習點同你地相處
4月31日星期4
早上番學~~感覺ok~~kk堂又係同腸kof 放午飯番去搵輝哥做問卷
番到學教做~~真係做到叫救命
放學立即番天水圍 準備入camp
聽左好多野 學左唔小@@ 一度聽個肚一度打鼓~~11點 終於食得野lu 好味好味 杯面 正x100
過左一陣行山 ok喇~~雖然冇得走哂 但見到咁多靚靚風景就數算喇^^
番到去同大家玩耍盲雞~~玩到6點幾先訓
第二潮
做早操~~=v=
完左食野~~又係好好味既包包呀!! 食完過左人就汁野and去禮堂但唔記得做咩了~太多~例如畫畫喇 掂天花版喇~~
最後出camp
番到去死死下~~送完某人番屋企&食完野後就去左君政度訓 訓完打波~_~累爆o
|