今日終於考完中文同數學lu~~(打果時岩岩好過左時間=_=)
考中文既前一日~~溫左個拎兩粒鐘~~係咁睇簡體字~~
到考果日 冇特別溫果d全部考哂-0- 好彩唔係個個都好難~~
錯別字~~嘩~~汁分汁到笑
閱讀理解~~哈哈 我理解到呀 寫左勁多字XDDD
實用文~~我十萬次祈求希望唔係寫邀請信 點知.......
數學喇
OK喇~冇想像中咁難~maybe合格到既~THAT'S ALL XP
要搵到工>_<