早上番去幫手
做到12點幾牧師叫埋我去祈禱會~~佢既命令我都難以拒絕
去東頭村(森林)同健健哥一組
好多蚊咬~~但阻我唔到enjoy個祈禱會
好正~~我第一次好似開我心房咁向神祈禱~~要keep住 and 更加好
去到5點幾 先可以食野~~去左kfc 食左55蚊=0=....................
晚上~~感謝神~~可以再次同肥雄打波 好好玩XD 希望以後多D咁既時間
雖然因為有D野而唔開心~~但點都好~~感謝神 我相信你會比我好既道路
MTR 有得interview 本來以為會撞好多時間 可能冇得番 但發現應該唔會有咁既事發生 happy∼∼^^
|