真係唔想有時間打日記~~我想做多D野~~想番教會祟拜~~想陪多D組員同其他組既人
嘉宜~~為左防止傳比你~~陪唔到你溫書~~唔好意思呀>_<
雖然唔想有空閒時間~~但都用左好多~~加加埋埋.......12粒鐘多D
早上5點幾起身 感覺特別凍 整完野換完3 5點半
出去等左3個字~~終於有綠巴 但係爆人 唯有坐司機位( 格離)
諗住佢唔再接人 點知 變左有4個人係企係度既 O嘴 但諗到佢地搵$就理解到
去到TKL仲有兩個字 (效率真係高呀)..換完3開工
諗起果時上堂學果D野勁複雜 以為好難.....但係過去做既崗位就.............
呀媽打黎問我去唔去食野 本諗住做完番屋企~~但無啦啦佢再打黎話要拎証 有排搞 最後去左食野
後悔有一點點~~
問媽D同事傾傾下 傾左去講信教既野~~佢地個個D理論都好勁~~有時又比佢地串~~
雖然聽慣左呢D野但都搞到我有小小失左個信心~~
唔得咁架~~唔可以冇左~~
但願神可以比我有一個堅固既信心~~
就算信心冇哂我都可以照番教會~~因為我有最想做既事~~就係~~
有更多更多時間同大家眾埋一齊
保護你地既笑容
同埋祝福你地可以同神有個無比既關係^^
|