今日11點幾輝輝打比我叫我同君政一齊去食野 but政唔得閒
食完番去陪輝哥教drama~~唔知點解好開心~~可能因為小孩既笑容太可愛喇~~
雖然有D怕厭~~但這是我喜歡見到的~~這就是小孩~~這就是神所愛的小孩~~^^
教完去祟拜∼
今日狀態ok∼但因為查經聽過∼所以冇乜點集中聽到∼∼加上今日唔知做乜氣氛好沈∼雙重攻擊 唔可以咁 打走魔鬼既攻擊
完左之後崇拜 完左陪霞大人做功課 黎左個曉林 佢好靜 有D唔敢同佢傾
但點都好∼好希望佢感受到教會既溫暖∼