今朝番到屋企 好攰 係到訓
7點訓到11點就醒左
一起身 沖涼 沖完發現家姐番左黎
又冇機打 條友係到睇戲
最吹脹就係 佢開住部戲 自己係到訓著左....
根住就打機 Hea到4點又走左去訓..訓到6點幾
起身打左陣機 突然醒起 1月4就到
功課未做過 又要趕功課.
仲要溫書=,= 放假之前D計劃 一樣都冇做到 失敗
想念的心 裝滿的都是你 我的鋼琴 彈奏的都是你 我的日記 寫滿的都是你的名 才發現 又另一個黎明