去完O camp,不...該是爛gag camp才對.問人多啦A夢和叮噹合體是什麼?!夜長尿多?!關羽個仔叫關門?!卡通人物大雜燴?!......多到講唔完,笑到胃抽筋......Astor愛上龍騎!!-.- raymond嫂打人呀
成個camp唯一可記的是夜遊,遇到Astor,諗諗下其實到無野好講
大家竟然仲以為我鐘意人瑞,我已經什麼了某某了(仲知就係唔係輕重音尚未掌握的婆婆la)