|
今早8點起身啦*要返優化班[最後一堂啦-v-*]
返到11點到啦,,就落去同豬腳佢地打波*
OK好玩啦*不過就一球都BAD唔到T3T*
之後同埋老公*BO2去OK,,之後就去老公屋企啦*/\/\
3點到出青公啦**
睇老公踢波*阿LING,,波波佢地都尼佐/\/\傾下計咁*
又同偶像佢地打陣波*
到夜D*同老公*阿LING玩好好笑既野,,,
我係咁比人"吱",,佢地超衰-v-我都"吱"返佢地*
HAA=]佢地笑死/\/\*好玩,,,
之後同阿LING返屋企換3*換裙仔XDDDDDD*
唔準笑,,唔準笑**-W-XD,,
之後同老公*阿娓*阿慈坐多陣青公**
諗住返HOME仔*不過竟然冇帶鎖匙T3T"
之後諗佐好耐*就去佐老公屋企啦>3<*
HAA=]等佢食埋飯,,,佢就陪我搭車去KF再搭返大王下><"
等嘉恩返佐HOME啦*12點幾就返HOME啦**
PIS*老公,,,辛苦你啦>3<I LUV YOU ARRR*
|