開學la. 今日9月1號開學la.黃嘉名老師同羅志強老師做我班主任.我係2C班都算幾happy.因為兩位阿sir都幾好人我又係同我點fd坐.看完記住留CM.I waiting for your cm.
最後1日就要返學la.今日早上係屋企到打機,打到12:00鐘.之後下午去了天情到做功課6:00鐘就返屋企la.大家快點來留CMla.
最後2日就要返學la,邊個唔想返學呀就可以留係屋企打機la,邊個係好想返學呀不如大家一齊返學吧!