2006 年 12 月 7 日 星期四
今日又企街lu....>3<
今次反而happy d wo ^^
有講有笑
向課室
我,筠筠,kary,fanny,sam鄧&何粉
坐埋一齊傾解
傾到勁happy^^
歡送個陣
我呃miss
我當值攤位
so唔歡送la.....
我走左去睇表演
睇完走佬
kaka...
去商場個陣
甘岩上葵放lunch
幾驚見到細哥ar....
最後都見唔到
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 136 | »