我覺得今年TVB台慶是做得最差,做得最悶既一年
而且奪得最佳男女主角既鄭嘉X同余詩曼 TVB根本擺到明就想俾佢地兩個
最離譜的是余詩曼竟然成為我最喜愛電視女角色
其實在我心目中 我覺得胡杏兒才有資格奪得這個獎囉
因為起碼人品比她好 又大方得多 而且亦甚少新聞
至於余詩曼出道至今一向新聞緋聞多多 而且好鐘意講人是非
名副其實是一名是非精 所以我一向都很討厭她
就算她講野幾令人感動都沒有用la 反而讓我覺得她真的好識扮野囉
其實鄭嘉X本身沒咩問題 可是我覺得佢未夠資格奪得最佳男主角
因為佢只是拍過一套天幕下的戀人的就輕易讓佢成為最佳男主角
我覺得好兒戲兼有人造馬咁 仲有其實台慶表演同頒獎洗唔洗分開黎做呀=0=
頒獎同台慶表演可以一齊做架 雖然時間較長但總好過分開咁浪費時間la
分開左黎做令到台慶頒獎典禮做到好悶囉 而且台慶獎座與奧斯卡獎座有點相似
我覺得TVB做台慶做到咁樣不如唔好做LA
|