前日 我同老公豬豬【笨B】去左市中心行街街>3<
之後 我地去影貼紙相 影出來既效果相當不錯
雖然我同老公豬豬在四,五個鐘頭裡面都只是行街街
但是只要老公豬豬【笨B】在我身邊 我就覺得好幸福了
而且我在老公豬豬【笨B】身上逐漸找返了真正既自己
重新懂得去愛同珍惜一個人 所以我現在真是很愛老公仔【笨B】
就算全宇宙都爆炸 我也要去繼續愛老公仔【笨B】
臨走之前老公仔【笨B】買左黑色指甲油、棉花同洗甲水
而我就買左一件幾靚既士多啤梨既縮衫^^
而今日我又同老公仔【笨B】行街拍拖 但咁次我地去左屯門碼頭^^
我地一路行街一路又攬又鍚又拖手仔 我同老公仔【笨B】超恩愛呀^^
就是因為我地太親熱 所以吸引到很多人羨慕不已同目光
到最後我因唔捨得同老公仔【笨B】分開 差點就哭了出來^3^
【我要以後永遠都同老公仔【笨B】咁幸福 】
|