今日同龍兄+朱寶+黎民+表表+carol+路人甲一齊食晏...
好耐無見ge同學仔...
今日一見...
感覺很好~
希望一路都可以keep住聯絡啦^^
p.s.
龍兄~有病千祈唔好忌諱就醫~
打針快d好架^^