嗯,,今朝6點起左身囧
同欣傾左陣電話(吾想傾的/3\),,同丫龍一齊返學
本身吾想遲到,,不過要陪佢剪頭髮,順便食早餐a0a
跟住10點幾先返到去,,,學校打左返屋企囧
今日d堂又系對卷,好q悶-.-
終於有一份合格@@,,中文作文
放學俾廬耀光捉撚左去做功課-.-屌
on99,6點先走得,,跟住去左搵咸魚佢地
之後同達拉返屋企