今朝11點起身,同以前𪊲同學去睇戲-3-'
反斗奇兵/_\,甘多人去睇,抱住「人睇我又睇」既心態去睇
3D同冇3D有乜分別?__?都吾明點解個個爭住睇,可能我吾岩睇拉~_~
睇完戲,去食野,身無分文~_~hea左陣就走,搵丫龍,落美食廣場食M記,一包中薯條~_~
之後駱駝黎左,搵埋丫星,家樂,跟住又join埋肥老豆
四圍hea下hea下,又行足成日市中''
吹到去yo女-﹏-'
6點幾散水返屋企~_~
甘又一日了
......(閱讀全文)