3日都落雨,煩死了..
琴晚dl左Angel Beats!全集落黎開始睇a_a睇到今日,終於睇哂
套野好感人/_\...小奏同yuri太棒了xd個劇情都吾錯,系最後有少少爛尾姐-_-
睇完之後dl哂所有歌黎聽a_a發覺自己越黎越....毒!?宅!? sh1t
好吾捨得套野啊,系不久既將來我要重睇!
冇野打
希望聽日天晴-_-我要落街,吾要留系屋企!日尻日俾人煩,就黎死
系屋企甘多日,差吾多學識哂全部家務甘滯........(閱讀全文)